Thread: Alweer?
View Single Post
Old 28-07-2009, 12:37
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by breadfan83
. . . ik verveel mij enkel eventjes . . . .

Hé verveeltje . . . ik heb werk zat voor je hoor !!

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Voorbeeldjes nodig?

Dikke inlaatbuizen van een KR. Tot 'n jaar geleden gingen ze weg voor 5 tientjes, nu ben je d'r opeens 3 keer zoveel voor kwijt.

Votex middenconsole. Tot 'n dik jaar geleden kocht ik ze overal en nergens vandaan voor 40 tot 50 euro. Nu betaal je d'r nergens meer minder dan 125-150 euro voor.

Simpel Golf 2 grijs CL interieur in nette staat. 'n Dik jaar geleden werd je er mee doodgegooid, maar ik zag er pas geleden nog eentje te koop staan hier op het forum, en weg gaan, voor een slordige 200 euro! Is toch van de zotte!

Je vergeet even de 'simpele' stalen wielen te vermelden voor € 200 . . .

In sommige opzichten heb je gelijk, maar in andere opzichten is het nog steeds vraag en aanbod . . . Votexen zijn steeds minder te vinden en dat drijft dus de prijs op. Als je iets voor € 50 kan verkopen, maar je kan er ook € 150 voor krijgen ben je toch gek als je het niet doet ??

Wat mij irriteert is dat er een hoop onzin aangeboden wordt voor veels te veel hoge bedragen . . . echt kapotte dingen dus of versleten zaken. Het argument is dan dat het wel uit een "echte" gti komt . . . alsof spiraalveren in je reet beter zitten als een CL-stoeltje

Ik verkoop ook dingen en ben zeker niet de goedkoopste, maar de beschrijvingen kloppen altijd en als het toch kapot blijkt te zijn, krijg je gewoon je geld terug. Ook ik help de prijzen opdrijven . . . zo heb ik vorige week 82 GBP betaalt voor een linkerafdekkapje van een spiegel . . . idd links, ik ga rijden zonder spiegels. Volslagen waanzin, strafbaar, geen zicht etc . . . de auto zal echter meer stilstaan als dat ik ermee rij en zonder spiegels is gewoon een leuker gezicht . . . ga ik uren besteden aan zoeken, dan kan ik die beter besteden bij een klant. Dat levert meer op, dan de hoofdprijs betalen voor een stukje plastic . . . alleen tja . . iemand anders ziet dat nu ook en dat drijft de prijs dus helaas op . . .