Thread: Alweer?
View Single Post
Old 28-07-2009, 12:14
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
De reden dat wij dit laten staan is omdat een stukje discussie af en toe moet kunnen, en dan heb ik het over de hedendaagse prijzen.

Voorbeeldjes nodig?

Dikke inlaatbuizen van een KR. Tot 'n jaar geleden gingen ze weg voor 5 tientjes, nu ben je d'r opeens 3 keer zoveel voor kwijt.

Votex middenconsole. Tot 'n dik jaar geleden kocht ik ze overal en nergens vandaan voor 40 tot 50 euro. Nu betaal je d'r nergens meer minder dan 125-150 euro voor.

Simpel Golf 2 grijs CL interieur in nette staat. 'n Dik jaar geleden werd je er mee doodgegooid, maar ik zag er pas geleden nog eentje te koop staan hier op het forum, en weg gaan, voor een slordige 200 euro! Is toch van de zotte!

En dan allemaal die standaard 1.6jes mk2, Golf en Jetta. 'n Paar jaar geleden wilde niemand die dingen hebben vanwege de constant in de soep lopende carb, en wilde je er wel eentje hebben, vond je talloze pagina's op Marktplaats met die dingen in nette staat, voor nog geen 250 euro. Schroefsetje, dakrek en 'n setje velgen er op, en ze gaan hier voor enkele duizenden euro's op het forum weg.

Komaan mensen, de prijzen zijn de laatste tijd om compleet debiel van te worden. Iets wordt niet opeens zeldzaam in 'n jaar tijd, maar als de ene mongool ziet wat de andere voor dezelfde rommel vraagt, doet ie vrolijk mee, en verdrievoudigd zijn prijzen ook gezellig.

Wat een stelletje schaapjes zijn we toch he. Een schaapje over 't hek, en alle oude rommel wordt onbetaalbaar. Ik zou zeggen, ga d'r mee langs bij "tussen Kunst en Kitsch".

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale