22-09-2004, 13:12
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Mr_LSD
En dan die fucking uitkeringslijers klagen dat ze niet genoeg geld krijgen. WELL FUCK YOU BASTARDS, ga dan godverdomme werken met je lamme botten. Als je echt wat hebt vind ik dat je ook moet kunnen leven, als je niet WIL werken dan kun je van mij de tyfus krijgen.
|
Doe effe relaxed man. Hoeveel mensen met een AOW/WAO/WAJONG flessen de boel nou, denk je? 10 procent? 20 procent? Die keuring is fokking streng hoor. Ik had ook zo'n grote bek tot ik het zelf tegenkwam. En je denkt toch niet dat het een vetpot is, een uitkering? Kom nog maar 's zeuren als jij iets mankeert. Je krijgt gewoon het bestaansminimum in de WAJONG, zijnde 650 euro per maand. That's it, voor de rest van je leven. Ik ken mensen die dat per maand aan een hypotheek verknallen.
Even los hiervan, ik ben het eens met je als je zegt 'als je niet wil werken', maar de meeste mensen zouden dolblij zijn als ze gezond waren en konden werken. Die 10 of 20 procent die de boel flessen verkutten het voor de rest en maken jou zo pissig. Toch?