13-07-2009, 10:04
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
In 1 woord een TOP weekend gehad! Een aanrader is het sowieso om in het Holiday Inn te overnachten, superrr-hotel!
Tja het weer, daar doe je niets aan, maar als je dan de zeer grote opkomst ziet, dan zie ook wat voor een status en niveau dit event heeft. Vooral die Engelsen van Grounded... Wat een DIKKE Golf 2's hadden die bij! Damn!
Enige puntje van kritiek heb ik op de jury: mensen die je niet persoonlijk kent noem je geen LUL omdat ie van een onder jury-lid geen rood stickertje had gehad voor de show en shine, en terwijl er bij inschrijving ook een kenteken vermeld wordt zodat je mijns insziens de betreffende te jureren auto ALTIJD te vinden is.... En ik vraag me af of bij deze mensen alle naadjes op de auto ook zo verschrikkelijk strak lopen. Voor je wat zegt over over iemands auto vraag jezelf dan eerst af of je wel de juiste dingen zegt, en al helemaal tegen iemand die alle uitvoeringen en opties van een Golf 2 kan dromen. Dan kun je namelijk die arrogante toon ook meteen achterwege laten. Waarschijnlijk ook de rede dat die Engelse Rallye met vocht in zijn front knipperlichten wel prijs had omdat ik er wat van gezegd heb...
Deze kritiek is dan ook meteen de enige, want zo'n vrolijke en enthousiaste mensen die je telkens keurig te woord staan, je vriendelijk begroeten en de weg wijzen, heb ik nog nergens gezien. Gewoon TOP mensen!
Maar goed volgend jaar weer aanwezig, dat is zeker. Dan hopelijk een groter feest in de Ocean Bar in het hotel, waar Emiel en Cor ook gezellig bij waren zaterdagavond. Knap hoor om daar nog tijd voor te maken in dergelijke hectische dagen!
Tot volgend jaar dan met de woorden van Cor: Bigger, Bolder & Better than ever!
|