Thread: Mivw 2009
View Single Post
Old 12-07-2009, 22:20
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Tsjonge wat een dag! 'S morgens om 7 uur van huis ,lekker droog weertje,aangenaam temperatuurtje ,totdat we bij leeuwarden kwamen ,vanaf daar bakken met regen !
Maar gelukkig zijn auto's ervoor gemaakt om mee te rijden ,en eerlijk gezegd heb ik best wel even genoten van de rit naar valkenburg! Gewoon de auto gebruiken waar ie voor is ,rijden !
Gelukkig konden we eenmaal aangekomen nog mooi binnen staan ,en wat me meteen opviel ,ondanks het slechte weer, was de opgewekte en vriendelijke mensen van de organisatie !
De sfeer zat er bij mij meteen goed in iig ! De locatie was Über! de organisatie was super en het niveau van de auto's lag weer erg hoog! Kortom weer een zeer geslaagde meeting!!!!!
Na de auto te hebben schoongemaakt (water was inderdaad aanwezig ) en de auto's te hebben aangemeld voor de show@shine ,hebben wij ons wel vermaakt in de hallen! Later op de dag nog even een paar rondjes over het buiten terrein gedaan ,en ik heb me verbaasd over het grote aantal mensen wat is gekomen !
Dat zegt wel weer wat over deze meeting !
Ik wil iig de organisatie , MIVW ,en natuurlijk alle vrijwilligers & VW fanatic's bedanken voor deze geslaagde meeting!
Volgend jaar zijn we er zeer zeker weer bij !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote