Afgezien van het weer (is natuur, doe je niets aan!) een top-dag gehad! Helaas te laat om nog binnen te staan, auto jammergenoeg in de regen laten staan, had hem zo graag gezeemd en goed laten blinken, maar zat er dus niet in.
Verder aankleding hangars erg leuk gedaan! Catering was druk bezet, maar viel me alles mee qua snelheid.
Enige "min-puntje" vond ik de houding van een jury-lid. Ik stond toevallig bij mijn auto (Polo) toen de jury langskwam, dus denk even een praatje maken. Van het tweetal 1 toffe kerel, oprecht geinteresseerd, maar de ander wist mij continu te verbeteren, alsof ik m'n eigen zelf-opgebouwde wagen niet zou kennen

vond de minachting in zijn woorden een beetje jammer. Dat terwijl we ook de jury bij Jeroen Leenders zijn T2 bus troffen, welke oprecht geinteresseerd waren en enthousiast een praatje aanknoopten om wat meer van de wagen te weten te komen, top-tweetal!
Maar dat neemt niet weg dat het alsnog een van de betere meetings van Nl is, al dan niet de beste. Want oh oh, wat lag het niveau van de wagens weer hoog!
Volgend jaar zekers weer erbij, dan sneller de Holiday Inn boeken, gezellig met de jongens van VW Players en HAVOC-GTI bieren, want man man, wat heb ik me weer rot gelachen met die leipe Britten vandaag, f*ck wheel-whores, sheep-whores is the new way!