Vandaag om 8u00 uit de veren om spulletjes bij Paruzzi te halen, das wel vroeg zo op de zaterdag, maarja de finish komt al heel dicht bij.
Gelukkig nu wel alle spullen om de voorste schokdempers te monteren, das dan gelukkig ook gelukt en ze lopen ook netjes vrij van de draagarmen (ik wist ineens nie meer zo zeker of ik dat goed had gemeten bij het inlassen van de nieuwe bevetsigingen). Helaas was het schroefdraad van de onderste bevestigingen aardig kapot, deze helemala netjes met de hand met een vijltje weer netjes moeten maken, kost veel tijd kan ik je vertellen.
Vervolgens dashboard klepje gemonteerd en de deuren erin gehangen. deze passen ook netjes, moet ze alleen nog wel ff afstellen maar daar voorzie ik geen problemen mee.
Toen de chrome sierlijsten gemonteerd en de nieuwe koplamp ringen.
Helaas zat het wat tegen met het aankleden van de deuren. Rechts ging wel aardig maar voor de linker kant was dat nie het geval. De sierlijst die rond het raam zat was een rechter versie in plaats van een linker (perongeluk de verkeerde meegekregen), en het rubber rond het protier zou volgens het etiket op de verpakking ene linker zijn maar de inhoud was een rechter en da past ook nie!
Begin nu wel redelijk te betwijfelen of ik zaterdag ga halen, maar er zijn nog wat avonden!