Thread: ben zine
View Single Post
Old 03-07-2009, 21:45
ben zine's Avatar
ben zine ben zine is offline
VW Addict

Ha die Wim,
Jan heeft 't er maar druk mee gehad de afgelopen weken. Afgelopen zaterdag hebben we de auto opgehaald en de deuren en achterklep woensdag. Ik heb al een complete set nieuwe bouten en moeren voor de spatborden, deuren, motorkap en achterklep en ik heb bij Wobshop nog een paar nieuwe raamrubbers besteld. Het rubber voor de voorruit had ik al in huis dus de voorruit zit al op zijn plek.
Ik ben ook bezig geweest met de imitatie-tankvulhals. Die past echt voor geen meter. Ik heb er nu 4 zaagsnedes in om hem goed op zijn plek te buigen zodat er een wiel voorlangs past en de dop ook nog een beetje recht zit. Morgen maar even proberen te lassen.
Op een paar kleine lopertjes in de blanke lak na (die gaat Jan er nog uitpoetsen) is het spuitwerk werkelijk schitterend geworden. Ik ben ook erg blij met deze kleur, kan haast niet wachten met afmonteren. Maar morgen moet ik eerst met de Golf III van oma aan de gang. APK-afkeur op de einddemper. Dus misschien zie ik je nog wel in de buurt van Ceresdorp of Roskamp.
Reply With Quote