View Single Post
Old 01-07-2009, 15:07
JPstyle JPstyle is offline
VW Enthousiast

Weer even een update

Ondertussen lederen interieur aangeschaft. Dat had ik al een tijdje maar moest nog gepoetst worden. Dat is ondertussen gedaan. Maar tijdens het poetsen is toch wel duidelijk geworden dat het niet het mooiste leer is. Daar kan ik om treuren of gewoon negeren want de prijs was er dan ook ontzettend na! En goed, de auto is ook niet nieuw meer

Verder duurde dat eindstuk wat langer dan gehoopt en had ik halverwege een andere plan ermee. Maar dat heb ik even laten varen en komt misschien in de toekomst wel weer. Dus alsnog het VR6 eindstuk erop gemonteerd. Ook deze is niet nieuw maar dat vind ik alles behalve erg. Want vind het niet mooi als er een opvallend of blinkend ding onder me auto hangt

Hierbij even wat plaatjes:

Ook nog even een sfeer plaatje

Foto's zijn niet de mooiste maar spelen met me nieuwe iPhone 3GS of me cam pakken was een makkelijke keuze

Tevens komt er zaterdag als het goed is een pakketje binnen voor de passat ,wat ik zelf al vanaf het begin wou hebben. En dan nu eindelijk werkelijkheid! Meer zodra ik het heb en gemonteerd :mrgreen:
Reply With Quote