
01-07-2009, 12:06
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Dec 2008
Posts: 154
|
|
Ah oke bedankt voor de tip. Kan dat verder geen kwaad om van 45 naar 65A te gaan in een golf 1 cabrio?
Hmz.. ja ik zou het echt niet weten..heb geen idee waar die carburateur uberhaupt zit...is er niet een boekje of online document waar dat allemaal in jip-en-janneke taal staat uitgelegd met plaatje erbij?
Golf 1 cabriolet voor dummies ofzo
Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
op zich is de accu alleen voor het starten. korte stukjes rijden niet slecht voor een accu. hij "slijt" wel sneller. net als bij een oplaadbare penlite, die kan je bijv. maar 1000x keer ontladen en herladen en dan kan je hem weggooien.
Wat ik wel zou doen om stilstand in de winter te voorkomen is een dynamo met meer Ampere te plaatsen. de accu laadt dan wat sneller bij tijdens het rijden, zodat je ook na een aantal korte stukjes gewoon nog een keer een kort stukje kan doen
ik ben in de scirocco van 45 naar 65A gegaan, en die start altijd.
Tja, en met die startmotor, dat blijft vaag. als je er naast staat is het altijd makkelijker. Is het niet de brandstof toevoer? of een warmne carburateur die hem ff verzuipt na een rit?
|
|