30-06-2009, 15:35
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Hallo allemaal. Ook ik ben in het bezit van een leuke Golf 1 cabrio. Ik las hier met verbazing en toch ook plezier de opmerkingen over LEER, KUNSTLEER en SKY. Ik ben zelf werkzaam in de stoffen industrie als verkoper. Er moet mij een ding van het hart. SKY en KUNSTLEER wordt door menig van jullie als hetzelfde bestempeld. Dit is absoluut niet zo! Is een van jullie auto`s met SKY bekleed... succes dan maar.... na 3 keer zitten is dit uitgezeten en ziet het er niet meer uit. KUNSTLEER daarentegen is kwalitatief oersterk materiaal. Daarom is het ook veel goedkoper. Ik zag ook de opmerkingen van 16V. Niet om je af te branden maar jij had geloof ik nog geen 100 euro over voor het kunstlederen interieur? Als ik jou was zou ik je interieur goed nakijken... De meeste autobekleders en zelfs auto fabrikanten gebruiken alleen maar kunstleer. Dit tegen de prijzen van echt leer! 1800 euro voor een set kunstleer kost het zo maar, ze noemen het echter alleen LEER... Die 1800 euro is zo`n set zeker wel waard hoor, daar niet van. Kunstleer gaat gewoon veel langer mee dan leer, is onderhoudsvriendelijker en UV bestendig. Als ik met mijn (kennersoog) de fotos bekijk dan is dit kunstleer van een goed merk. Ik denk dat het afkomstig is van PARA en VERITEX. Ik ken deze fabrikanten en kan vertellen dat dit goed spul is. Ik zou willen dat mijn baas dit ook verkocht.... (nou hoop ik dat hij dit niet leest)
Ik ben als vertegenwoordiger een paar keer bij Carrestyling in Zeist geweest en probeerde hun mijn product, dat toch goedkoper is, te verkopen. Zij wilden dit echter niet omdat zij met goed spul wilden werken... Jammer, ik geen provisie maar ik begrijp hun wel. Ik heb daar enkele interieurtjes zien staan en moest zeggen dat wat ik zag er erg goed uitzag. Uiteraard zitten er af en toe plooien in leer en kunstleer, dit komt omdat er weinig rek in zit als je een bocht om moet, stof is veel makkelijker. Maar wat ik zo zie is de kwaliteit prijs verhouding zeker goed.
Ik zit er namelijk ook over te denken om mijn auto bij hun te laten doen. Kan iemand mij zeggen hoe lang dit duurt voor je hem terug hebt? Het is namelijk zulk lekker weer... dus wil hem niet te lang kwijt.
Ik hoop dat ik jullie van wat informatie heb kunnen voorzien.
Groeten
|