Quote:
Originally Posted by Boeie
Moet je Arne ff vragen, alleen is hij nu met vakantie deze en volgende week...
|
I know, dat is nou net het punt...

Maar ik weet ze in ieder geval te vinden op de site van Löwering.nl. Zitten nog in Breda ook, maar ik vermoed dat het niet mogelijk is om ze op te halen, of in ieder geval dat dat niets sneller zal zijn dan thuis laten bezorgen?!
Quote:
Originally Posted by martiepartie
denk dat het met andere wieltjes al gauw een stuk lager staat. Bij de originele setup zat er ook flink verschil tussen de staaltjes en de ATS wielen in hoogte.
|
Was mijn gedachte idd ook. Punt is wel dat ik de ATSjes specifiek voor de Pisrat heb gekocht... Ik heb ook nog wel genoeg 13 inch liggen, maar volgens mij is dat echt niet relaxed rijden met de Passat ivm de afrolomtrek?! Maar misschien juist wel handig/leuk om voor meetings over te schakelen op 13", en 'm dan gewoon voor dagelijks verkeer net iets hoger te hebben staan?!
Quote:
Originally Posted by martiepartie
Begint een leuk ding te worden 
|
Thnx! Het begint alleen een beetje bij me te jeuken dat ik nog zoveel dingetjes wil doen. Vooral het netjes verven is iets dat ik toch nog even wil doen, maar dan moeten dus ook de deuren ontdaan worden van chroomwerk, handles (en misschien zelfs de rubbers?

). En dan zie ik weer op tegen het weer opbouwen. Dat zijn nou ook net de momenten waarop het vervelend is dat de auto niet om de hoek staat, want wat doe je dan tijdens de droogtijd bijvoorbeeld?
Vandaag in ieder geval de dynamo gewisseld voor een versie met W-aansluiting, zodat ik binnenkort mijn zelf-geïmproviseerde tellerwerk mét diesel-toerenteller kan installeren

. Ook komt er via Ebay nog een setje met 3 tellers (accu, olietemp en oliedruk) mijn kant op, die moeten ook nog even een plekje krijgen...
En als laatste wil ik mijn mechanische cruisecontrol en een carkitje installeren.