View Single Post
Old 10-06-2009, 01:42
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Hèhè, gisteren waren dan eindelijk (na ruim 3 weken wachten) mijn bestelde veren en schokbrekers er. Dus eindelijk weer aan de slag... De auto lag al die tijd namelijk stil, omdat hij nou eenmaal niet dicht bij huis staat, en ik dus iedere dag mijn bestelling verwachtte en dat gebruikte als planning om weer verder te gaan.
Vandaag dus de auto weer op zijn voorpoten kunnen zetten, dankzij een setje Weitec veren (-60mm) en gekorte dempers. En om eerlijk te zijn ben ik in eerste instantie een klein beetje teleurgesteld over hoe de auto omlaag is gekomen. Vooropgesteld: het was inmiddels al laat en ik was moe, het voorspatbord zit nog niet goed en nog niet vast, en de bumpers e.d. moeten ook nog gemonteerd worden (en ja, ik moet nog verven, vandaar mijn irritatie dat de bestelling zo lang op zich heeft laten wachten).

Foto vóór (originele rijhoogte):

Foto met achter reeds verlaging en vóór nog op originele rijhoogte (ten tijde van APK):

En foto van vandaag, met dus de verlaging vóór gemonteerd:

Roept u maar?! Ligt het aan mij?
Overigens schijn ik de auto nog wel iets verder omlaag te kunnen gooien aan de voorkant, door veerschotels van een Audi 80 (typ89) te monteren, maar ik wilde eerst eens zien hoe dit eruit kwam te zien. Tenslotte wil ik wel dat het rijdbaar blijft?
Inmiddels denk ik dus wel dat ik die veerschotels ga monteren, moet er alleen nog achter zien te komen waar ik die krengen vandaan kan halen en wat ze kosten?
Reply With Quote