Thread: ben zine
View Single Post
Old 17-05-2009, 20:19
ben zine's Avatar
ben zine ben zine is offline
VW Addict

Quote:
die er naast staat bij de spuiter dat is de mijne!!!
heb die van jou gisteren nog even bewonderd ziet er ook goed uit.

groeten wim

Ha, die Wim. Leuk dat je ook op 't forum zit en dat je reageert. Ik vroeg me al af van wie dat project was. De onze wordt straks een superstrakke "gewone" Golf maar jij pakt de zaken wat rigoureuzer aan. Alles nieuw, daar ga je straks een hoop plezier aan beleven. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ben ook blij dat ik voor Gelling gekozen heb. Ander werk gaat vóór en daarom duurt het een paar weken langer, maar ze pakken de zaken wel heel grondig aan. Zeer zeker geen "thirty dollar paintjob" Ik ga je daar nog wel tegenkomen want het zou me niks verbazen als ze op dezelfde dag de spuitcabine uitrollen.

gr. Ben

Quote:
kijk kijk kijk

nog even een serieus gesprek gehad met de bmw liefhebber, hahaha

Ha die Gerrit,
Gesprek ? ik vertelde hem dat BMW staat voor "Bring Mir Werkstatt" en hij begon gelijk te schelden van "Volkomen Waardeloos". Toen kwam Gelling er bij staan (BMW V12) en die zei dat de Golfjes van BMW-haters ook weleens per ongeluk over het hek (sloperij De Boer) verdwijnen. Lachen dus....
De medewerker van Gelling op de foto heeft trouwens zelf ook een Inarisilber Mk1 project liggen. Zou eerst donkerpaars worden , maar twijfelt nog.
Reply With Quote