Thread: Caddy KR 1990
View Single Post
  #6  
Old 12-05-2009, 19:27
Gio695 Gio695 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 67
Send a message via MSN to Gio695
Default

Quote:
Originally Posted by customizer
sorry dat ik het zeg maar wat is er zo speciaal aan je caddy dat ie 7000 euro moet kosten. Een caddy in die staat zoals hij erbij staat op de foto is hier in nederland toch voor veel minder geld te krijgen. Niet met een 16v blokje maar toch. Misschien is het handig dat je aangeeft wat er zo bijzonder aan is.


Iedereen heeft zijn/haar mening over een auto, dus je mag zeggen wat je denkt.
Als je trouwens goed leest staat er boven enkel geschreven dat de auto mij tot nu toe 7000euro heeft gekost: motor, versnellingsbak,nieuwe radiator, nieuwe originele benzinepomp, hulppomp, filter+behuizing, benzineleidingen, distributie, poelies, keerringen, dichtingen, onderhoud, werk, monroe schokdempers, velgen en banden, enz....plus aanschaf van de caddy natuurlijk.
Er staat nergens dat ik dat ervoor vraag. Ik weet ook dat ik het er niet voor krijg, maar het interessant voor de eventuele geinterresseerden om te weten wat de vw me gekost heeft, niet?

P.S: Als ik trouwens een goedkope golf1 te koop vind, zodat ik deze eerst als oldtimer kan inschrijven, en dan alles kan ombouwen, dan zou ik dat ook doen.
Ook een ruil met een golf1 (liefst GTI) in originele staat of eventueel een 60's kever mag ook altijd aangeboden worden

Mvg,
Gio