Thread: Caddy KR 1990
View Single Post
  #1  
Old 09-05-2009, 17:22
Gio695 Gio695 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 67
Send a message via MSN to Gio695
Default Caddy KR 1990 PRIJSVERLAGING

Kijk hier al een hele tijd mee en sinds een jaar ofzo ben ik ook ingeschreven op het forum.
Heb echter niet vaak gepost...
Sinds kort is mijn caddy, in Belgiƫ, als niet comform aan de wet voor lichte vracht verklaard, reden daarvoor volgens de keuringsmeester: Te snelle motor (heb wel nog keuring tot eind augustus!)
Aangezien ik er al enorm veel geld heb ingestoken en ik de auto niet meer wil ombouwen naar een "gewone" heb ik besloten deze te koop te zetten.
Het gaat om een caddy 1, tot voor kort als lichte vracht ingeschreven, van 1990, met een 1.8 16V KR en versnellingsbak uit een Scirocco.
Heb met de tijd veel delen vernieuwd zoals onlangs een splinternieuwe benzinepomp, hulppomp, radiator, benzineslangen, distributie en alle keerringen en poelies, enkele dichtingen, luchtfilter en behuizing, monroe schokdempers, en nog vanalles...
Heeft ook pas een onderhoud gehad, nieuwe olie, oliefilter, bougies, kleppendekseldichting,...
Stalen velgen met splinternieuwe Uniroyal.
Originele kleur is blauw, maar is nu in grijze grondverf.
Carrosserie in in goede staat, evenals chasis en achterklep is perfect...enkel de deuren verdienen wat aandacht.
Hieronder enkele foto's:








Voor extra foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=4VTYYM67
Het mechanische werk is door een VW garagist gedaadn.
Het is normaal hier een prijs te zetten, daarom zet ik de prijs dat de caddy mij tot nu toe heeft gekost aan stukken en werk, deze is dan uiteraard bespreekbaar

Prijsverlaging:2850euro ??, inclusief tweede KR, originele 4bak, goeie koppeling/drukgroep (van 1.6) en wat andere onderdelen

Ruilvoorstellen ook welkom, liefst oldi air of watercooled...


Alle suggesties zijn welkom natuurlijk.

Tweede KR-motor is uit een Corrado, met 65000km uit de auto gehaald, mist alternator en distributie, 1 van de injectors werkt niet goed,...