
04-05-2009, 21:27
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
|
|
één voor één vervangen heeft waarschijnlijk juist een tegengesteld effect:
Wringen van de as ( deze neem je neem ik aan niet los) waardoor het aan de enige kant eerst wel lukt, en vervolgens aan de andere kant niet.
Waarschijnlijk kan je beter de boel goed vies laten, of zelfs even met zwarte tectyl inspuiten vóór je ook maar 1 boutje los haalt. De 'tussenplaat' zit zonder sleufgaten vast, dus die zit aan beide zijden gewoon exact hetzelfde. Vervolgens de oude houders erop monteren en zorgen dat deze uitgelijnd staan naar de oude montage ( schone rondjes in het vuil/tectyl.
Maar:
- Wielbasis correctie aan de achteras heeft niet zo veel zin: caster heb je bij de achteras niet zo'n last van. Liever de vooras voorzien van de juiste (of iets meer) caster om de wielbasis te corrigeren. ( of de wielbasis vergroten om zo het caster weer richting origineel te brengen : kip/ei )
- Achteras via tussenplaat monteren voor de optiek? hmm.. dan zou ik mij over wegligging niet te veel zorgen maken. Ideaal zal zo laag nooit zijn.
__________________
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|