03-05-2009, 21:21
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Zo ik meld me nog ff snel. Ik heb net nog even de verkopen te pakken gekregen. En ben maar direct gaan kijken. Eerste indruk goed. Was met een KR motor. Liep ook mooi. Maar 2de indruk naar verder kijken. Uuuhm  Aan vrij veel plaatsen aan het roesten. Bumpers waren nogal hier en daar afgebroken. Hier en daar heeft hij een drempel meegenomen omdat hij best laag ligt. Dus was aan het roesten aan de onderkant. Spatborden hier en daar vrij goed aangetast door de roest. Motorruimte zelf Links en rechts waar de accu op staat. En die spinnenkop aan de linkse kant ook helemaal onder roest. De achterklep is eens ooit iemand opgereden. Dit is nooit goed bijgemaakt. En was dus ook best goed aan het roesten. Er zat gewoon roest onder de nieuwe bij gespoten lak weer. Bubbeltjes enz. Ben er nog zwaar over aan het denken of ik die wel koop of niet. Mijn vader was even mee gegaan en hij rade me deze GTI af. Ik denk zelf dat het maar veder zoeken word
En wat ik ook een tegenvaller vind; is dat hij geen stuurbekrachtiging heeft  Die heb ik nu ook niet. Maar is wel fijner om te hebben
groeten Gino
|