View Single Post
Old 25-04-2009, 03:27
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to knedel16vweber

Quote:
Originally Posted by loco-vr6

HIJ IS GOEDGEKEURD!!!!!!! vandaag sinds 13.15 uur staat de auto officieel op mijn naam. de papier volge n helaas per post dus nog even wachten voor ik de platen kan bestellen maar dat mag de pret niet drukken.

gisteravond nog tot 2 uur in de nacht gewerkt aan de auto, vanmorgen om half 8 ging de wekker weer. Ik was op van de zenuwen en vermoeidheid toen we vanmiddag bij het keuringsstation van de RDW stonden. ken je dat dat ondanks dat je alles 3 keer hebt gecontroleerd, alles het gerviseerd, gangbaar gemaakt en weer werkend hebt gemaakt je toch aan jezelf begint te twijfelen. zo'n moment had ik vandaag. De auto heeft zich voortreffelijk gebragen bij de rdw. remmen voor minder dan 3% verschil en achter minder dan 5%. de Co kwam uit op 2 terwijl hij max 5 mag hebben. geen mm speling op het onderstel en aanverwante onderdelen, ik was helemaal in mn nopjes ook hebben we een kopie van de typegoedkeuring gekregen uit 1974 off the record off course nadat we weer terugwaren in de schuur kreeg ik letterlijk even last van een mental breakdown en ben even lekker een uurtje in slaap gestort
ik kom nu net thuis na een drukke dag, want de schroefset moest natuurlijk gelijk naar beneden ik ga lekker mn bedje in, foto's en aanvulling volgen later

truste!

super! dus lekker hobbelen van de zomer

platen er op en karren maar, gefeliciteerd!
groet frank.

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote