Thread: Arnaud's 16V
View Single Post
Old 22-04-2009, 15:52
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict

Kleine anekdote in het gti verhaal:

2 Jaar geleden kocht ik oude en beschadigde 16" Borbet B velgen van het jaar 1990. Na lange tijd heb ik deze weer in nieuwstaat gebracht zoals op bovenstaande foto's te zien is. Nu was er echter een ontbrekende item waarnaar ik sinds heel lang op zoek was en de zoektocht ondertussen had opgegeven...de zelfklevende Borbet logo's voor op de centercaps. Die zijn namelijk onvindbaar. De nieuwere kleinere vastklik logo's vind je wel, maar niet de logo's voor borbet B velgen.
Na een ziljoen sites te zijn afgegaan en zelfs naar Borbet in duitsland te hebben gebeld, liet ik nog eens een berichtje achter op de site van Borbet. Na zoveel weken nooit een antwoord gekregen.
Deze middag zie ik mijn brievenbus halfopen staan met een pakje er half uithangend. Ik doe het deurtje wat meer open en ik merk op dat er een borbet sticker op het pakje kleeft en mijn naam. Verstomd van verbazing vind ik in het pakje vier nieuwe zelfklevende logo's met in het engels een briefje erbij dat het 'exceptionally free of charge is'. Ik heb zelf nooit antwoord gekregen dat er nog logo's bestonden, en ineens liggen ze bij mij in de bus, gratis!
Anyway dat was het missende item die nu de velgen afmaken, ikke blij

http://www.volksforum.com/albums/fi...o2_original.jpg
Reply With Quote