View Single Post
Old 13-04-2009, 19:38
BartO's Avatar
BartO BartO is offline
VW Enthousiast

Zo... ben weer terug van weg geweest tijdje geleden dat ik weer is een updatje heb gedaan..

heb de laatse tijd nie veel kunnen doen omdat me daily, de golf 1.3 me een keer of 8 heeft laten staan.. dus die had wat aandacht nodig
de carter onluchting op 2 plekken lek, de inlaat buis lek, het uitlaat spruitstuk lekte bij beide pakkingen( heb ook 4 tapends gebroken ) en de temp sensor van het motormanagment defect en de ontsteking stond op 1 graden na ontsteking ... Maar nu rijdt hij weer zo heerlijk.. en ipv 390 km op 50 L rijd hij 570 km!
Maarja dat is allemaal bijzaak waar t om gaat is natuurlijk de 16V

ben druk geweest met onderdelen regelen! en de roest gaten in het motorruim dicht lassen! t ziet er niet uit als org. maarja ik had t nog nooit gedaan! nu staat ie in de primer en is opnieuw afgekit een deze dagen word ie gespoten!(foto's volgen!)

ben ik lkkr bezig aan de golf met Rob.. gaat me brug stuk (ja ik weet! ik heb een luxe probleem ) dus moest Rob het motor ruim in de primer zetten terwijl hij op een trapje stond ... gelukkig heb ik een handige Pa die wel ff de brug kon fixen!...

Zo en toen was je 2 weken bezig... en bijna geen vooruitgang...

Maar vanaf nu gaan we weer HARD want DER WORTERSEE RUFT!! hij moet rijden!!

Hier wat foto's:

Word vervolgd.....