13-04-2009, 19:24
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by joostvw
zit er bij een pierburg verder (buiten die op het blok) geen pomp meer onder de auto of in de tank dus? zit er nog wel een filter in de tank of ook alleen in de leiding naast je blok?
|
Dat pompje op het blok heb ik gevonden, maar andere pompjes ben ik nog niet tegengekomen. Naast die brandstoffilter naast het blok, had ik volgens zo'n kerel waar ik in eerste instantie voor zo'n brandstofpomp/opvoerpomp ging kijken, meerdere filters rond het blok zitten die volgens hem overbodig waren.
Maar goed, sinds zaterdagmiddag heb ik gek genoeg totaal geen last meer gehad van het stotter en afslaan probleem. Dit terwijl ik zaterdagochtend en begin van deze zaterdagmiddag nog het meest last ervan heb gehad (heel vaak afslaan en stotteren) in vergelijking met de dagen ervoor.. Die zaterdagavond ben ik met de Golf wezen bobben (uitgaan) en heb toen een wat langere afstand gereden en tijdens deze rit geen last gehad van stotteren en afslaan.
Gisteren en vandaag heb ik er ook geen last meer van gehad, dus ik snap er niets meer van.. :p
|