View Single Post
Old 11-04-2009, 18:05
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict

Ben net bij iemand langsgeweest die meerdere Golfjes bij zijn huis had staan en deze in onderdelen verkocht. Volgens hem maakt niet het opvoerpompje het geluid wanneer je de auto op contact zet, maar de brandstofpomp.

Even met zijn Golf getest en gekeken waar het geluid vandaan kwam. Het bleek inderdaad het brandstofmotortje te zijn, en niet het opvoerpompje. Na even onder mijn eigen auto gekeken te hebben, bleek dat ik helemaal geen brandstofpomp heb en ik dat geluid daarom dus niet heb. Volgens die kerel waar ik was zuigt mijn motor de benzine zelf aan.

Lijkt dus niet aan het pompje te liggen. Zelf vermoedde hij dat ik gewoon ergens een kleine verstopping heb zitten en hij vond ook dat ik wel overdreven veel filtertjes rond de motor had zitten, waardoor het een stuk langer duurde voordat de benzine in de motor aankomt.

Probleem is dus nog niet opgelost, maar ik weet wel dat het dus toch niet aan dat opvoerpompje ligt. Ik heb geen brandstofpomp, dus vandaar dat ik geen geluid hoor wanneer ik 'm op contact zet.
Reply With Quote