View Single Post
  #14  
Old 10-04-2009, 06:31
Dirk von Campen Dirk von Campen is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 36
Default

Zo maar eens even een updaten na bijna een jaar. Ik was er goed zat van vorig jaar april. Het is gelukt om alles af te krijgen maar vraag niet hoe. Het Formel K setje is er onder gezet 70-70. Ik vind het prima zo, heb het niet gedaan omdat het top staat maar meer zodat ik met de bus de parkeergarage onder onze flat nog in kan. Er is een hefdak ingezet door Atrion uit Steggerda, mooi dakje dat bijna niet uitsteekt. Interieur geplaatst, twee losse stoelen ipv een bank en APK gekeurd.

Voor de APK was ik een beetje huiverig maar op een stofhoes en het gangbaar maken van de remmen na was er niets aan de hand. Verder de V-snaar laten vernieuwen en lucht en olie filter vervangen.
Daarna eerst maar eens op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Ging prima alleen de V-snaar brak 100 meter voor ons huis pffff. Veel weekendjes weggeweest, ben dan ook helemaal gelukkig met de bus.
Afgelopen najaar zaten we met een dilemma: Laten we de bus zo of, omdat hij motorisch prima is en hard, knappen we hem helemaal op. Een top Westfalia interieur wat we van Area 51 konden overnemen trok ons over de streep. Toch maar helemaal opknappen.

Dit zijn de plannen:
• Nieuw interieur inbouwen
• Lelijke houten platen voor de zij ruiten achter vervangen door geblindeerde ruiten
• 2 schuiframen plaatsen ( schuifdeur en achter de bestuurder )
• Binnenkant bekleden.
• Laag X-trem over motorcompartiment aanbrengen.
• Soort van 3 punt gordel monteren op achterbank voor de kleine.
• Draai plateau laten lassen
• Kick ass radio en dito boxen.

En dit najaar/winter:
• Nieuwe achterklep en schuifdeur plaatsen.
• Hemeltje vervangen
• Roest bijwerken en spuiten.
• Wat aan de bak doen ( hij knarst in z’n twee)
• Velgen.
• Sidebars

Na dit weekend even wat fotootjes.

Gr,

Dirk
Reply With Quote