View Single Post
Old 09-04-2009, 12:02
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to mverh85

Net als koekie alleen is hij nog wat jonger , ow ja ik zie het staan golf 3 haha , ik bedoelde een golf 4 niet opgelet , sorry!
Ja beetje laat met lessen het wel zelf naar gemaakt (wel stiekem beetje spijt van) het was in principe altijd gemakkelijker om met iemand mee te rijden en nu ja, nu wil ik ook wel rijden.
Dus eerst het bewijs maar halen af en toe wel even stiekem op een bedrijventerrein een paar rondjes met de auto oefenen met vrouwtje erbij, toch is het altijd weer oppassen voor die blauwe rakkers (nee, geen smurfen).
Zal zaterdag even wat goeie foto's proberen te maken en zoals je al vermoede er zitten op het moment magenta stickers op, deze ooit eens besteld ergens toen een half jaar moeten wachten erop (dacht dat deze niet meer zouden komen), vandaar dat ik het zonde vond om ze niet te gebruiken en ja het vrouwtje vind die roze/paarse kleuren helemaal geweldig.
Ah fijn , het is inderdaad als ik de rest zo bekijk iets teveel F&F/autostyle die kleur staat opzich wel, maar was misschien toch ook iets teveel van het goede.
Afgezien van de stickers op de deuren, de velgen, uitlaat en paarse neon is hij verder nog origineel.
Er missen verder gewoon nog wat dingetjes aan zoals een stukje vloerbedekking(rechts) , het mechanisme van de slede bij de passagiers stoel mist, schuifdakje klemt wanneer hij open gaat onder het dakje (niet verder geprobeerd was bang voor schade), vierkante deurbakjes/speakhouders die missen de booskijker en het logo achterop + van de asbak mist.
Verder nog wat dingen die worden vervangen moeten gaan worden zoals de hoedenplank, linkerspiegelglas , linker koplamp gebarsten , linker mistlicht gebarsten, voor ruit had vorige maand een steentje opgevangen en heeft nu dus een barst/ster van cm of 8. Foto's dit weekend , ennuh niet schrikken , hehe Zal je topics nog even door bladeren , altijd weer leuk en handig om weer het een en ander op te steken en te zien over hoe het wel moet

Gr, Mike.
Reply With Quote