weer een update: veel kunnen doen van de winter.
de tank is van binnen en van buiten behandeld met roestwerende middelen en in de lak gezet.
toen met de grote klus begonnen om de kofferruimte klaar te maken zodat de tank terug kon.
alles geschuurd en in de lak gezet. Lak kleur marine blauw gehaald bij de bouwmarkt en met de roller verwerkt.
Op dit moment ben ik op zoek naar de juiste kleur om de originele marine blauw te kunnen benaderen. Maar zoals anderen al weten valt dat nog niet mee om de originele kleur weer te krijgen. de bedoeling is om binnen in en onder de kap met de roller alles te doen en de buitenkant in de 2k lak te spuiten.
hieronder is de nieuwe plek van de tank te zien.

de blauwe kleur is zonder flits veel donkerder, maar nog niet donker genoeg.
recht onder in de foto kan je de remvloeistofreservoir zien en iets er boven de zekering kast met 6 zekeringen.

hier kan je de roest zien van het raam linksachter, een bekend mankement bij iedereen die oude auto's restaureerd. een leuke klus om dit te herstellen.
valt niet mee om gefocust te blijven op kleine projekten bij de auto, maar voor mij werkt dit zo het beste om kleine delen te herstellen en niet om de heele auto te slopen tot de laatste schroef. reden is ook dat ik met andere auto te gelijk bezig ben en dan langzaam dingen vergeet hoe alles zat en waar de spullen gebleven zijn.