View Single Post
Old 08-04-2009, 23:30
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to mverh85

Plaats en geld voor een tweede auto is er al maar ja dan staat ie daar en dan mag je er niet in rijden dat is ook niks, wel al in gedachten nog een f&i erbij te nemen of een andere knappe mkII. Wij hebben deze toen gekocht ze had daarvoor een ford fiesta 1.3 glx uit '89 en we vonden dat het wel tijd was voor wat ruimers en sneller. Ik had nog geen auto nodig(vond ik) want het openbaar vervoer naar mijn werk was prima geregeld en als we ergens heen gingen dan ging ik mee in de auto.
Voorlopig hou ik me bezig met het beetje bij beetje opknappen van de F&I en ze vindt het geweldig dat dat gebeurd en daar doe je het toch ook voor. Vandaag wel de koerier gemist voor de onderlijst grille en linker spiegelglas maar die komt morgen wel weer terug. Verder even afwachten tot zaterdag dan wordt het weer lekker zonnige (volgens weer.nl) en dus ideaal om even wat dingetjes te gaan doen. Heb al een lijstje gemaakt met kleine dingen die nog gedaan moeten worden , morgen nog even overleggen met het vrouwtje hierover ,da zal wel goed zitten , ze is sinds de eerste meeting ook besmet geraakt met het golf virus

Gr, Mike.
Reply With Quote