View Single Post
Old 30-03-2009, 18:06
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile ...en verder...

UPDATE 30 maart 2009:

Oké mensen, dat die slingers jullie goedkeuring niet kunnen wegdragen, weet ik nu wel... Voorlopig blijven ze gewoon zitten!
Gelukkig verder geen kritiek, dus bedankt allemaal voor de mooie complimenten!

tapijt, naslagwerk en andere 'shit'...
De matten en twee boeken zijn inmiddels ook binnen.
De pasvorm van de matten is heel erg goed en het randje kleurt mooi met de rest.
Er staan (vooral in het Duitse werkplaatsboek) vele duidelijke tekeningen en schema's in; erg nuttig dus!

De 'pijp' van het koelsysteem, die ik nog zoek, heet dus een 'waterpijp' en 'kühlwasserrohr' in het Duits.

Een grillespoiler is nu uiteindelijk maar nieuw in bestelling, daar tweede-hands en dan versturen praktisch geen optie is, vanwege de lengte van zo'n ding.

voorbumper
Vandaag, met het mooie weer, eindelijk maar eens die voorbumper gespoten!
Voor het 'gemak' lekker op de auto laten hangen; daardoor heb je wel veel afplakwerk, maar ja...
Het resultaat is goed te noemen; zéker voor een spuitbus-klus!
Kijk zelf maar!

let ook op de nieuwe kentekenplaat en -houder...

achterbumper
Ook de achterbumper is (eindelijk) aan de beurt.
Deze had ik met zwarte tape beplakt, zodat de auto vanaf de straatkant (in geschorste klus-staat ) niet te veel opvalt; de bumper was namelijk knalrood.
Helaas bleef er veel lijm achter bij het verwijderen daarvan...
Maar goed, met wat thinner was dat ook al weer snel opgelost!

De stukken, waar de rode verflaag niet goed heeft gehecht, zijn eerst goed geschuurd, zodat er een vloeiende, niet voelbare, overgang ontstond.
Nadat dÃ*t klaar was, zijn eerst alle kale stukken en ook het zwarte bumperdeel met kunststof-primer behandeld; vervolgens is het structuur-gedeelte (ook) matzwart gespoten en het rode stuk alvast in de grondverf gezet.
Helaas was de eerste spuitbus LC4V niet meer vol genoeg om ook nog de achterbumper te doen... Morgen dus een nieuwe halen!

Later weer meer!
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote