
29-03-2009, 11:52
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
|
|
Quote:
Originally Posted by Fast Eef
ben eindelijk ook in de goede richting bezig met mijn carbs.
alleen mijn ontsteking doet mij de das om. Rij met het orriginele 16v onsteking.
wil dit nog ombouwen naar een vast onstekingstijdstip. Hoe kan ik het beste te werk gaan? Seat ibiza stroomverdeler? zat op www.bccp.nl naar stand alone ontstekingen te kijken. Wat adviseren jullie mij?
btw 16v opvoerpomp in tank is nog steeds veels te hoge druk voor CV carbs.
heb ook nog wel een fototje:
|
Goed om te weten.  Een motorfietspompje stopt met pompen als de vlotterbakjes vol zitten, dat is dan toch beter dan de 16v opvoerpomp.
Hoezo doet je ontsteking je de das om? Een KR ontsteking moet werken, dat is niets meer dan een standalone ontstekingscomputer.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
|