View Single Post
Old 29-03-2009, 10:51
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Gijs
EINDELIJK! De Kever kan weer remmen! En eigenlijk moet ik me schamen;

Ik had een 2e nieuwe hoofdremcilinder gemonteerd, maar dit maakte geen verschil. Weer balen, maar toen heeft Iv0 de klauwen eraf gehaald om het e.e.a. te bekijken. Bleek dat ik de "transport" plaatjes had laten zitten zodat de zuigers er niet uit konden vallen. Kortom; de zuigers konden niet eens naar buiten Goed, ikke blij want nu moest ie het wel gaan doen .

Niet dus. Samen met Iv0 nog eens bij de remklauw gezeten onder het genot van een bakkie koffie. Toen zei ik; "zit de ontluchtingsnippel altijd aan de onderkant bij klauwen?" Dit was bijvoorbeeld bij een Passat niet het geval zei Iv0 (werk bij VW). Dus wij voor de gein de klauw er weer afgepakt, op z'n kop gehouden (dus met nippel omhoog) en toen weer ontlucht. Toen kwam er heel veel lucht uit.

Wat bleek; ik had de klauwen omgedraaid . Links zat rechts, en andersom. Snel alles omgebouwd en ontlucht. Jezus, dat scheeld dag en nacht, remschijven ipv trommels voorop

Vandaag weer het nodige geleerd Onderstel is nu klaar, inclusief de goede banden om de Cookies; 175/55-15 voor, 195/60-15 achter.
Morgen nog even lekker prutsen en dingetjes afwerken en dan wat foto's maken.

Hahah, lekker Gijs!
Zo zie je maar weer, het zijn die kleine dingetjes die het net iest makkelijker kunnen maken!

Gelukkig werkt nu dan alles naar wens!

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote