
27-03-2009, 20:36
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Voorlopig nog maar even uit stellen, VNT project. Klinkt wél erg interessant, maar komt nu op de korte termijn even teveel bij kijken.
Auto rijdt nu, gaat spoedig uit elkaar en moet uiterlijk begin Mei weer op de weg zijn. Er is dus sprake van een zekere tijdsdruk.
Heb je zelf ook getest met de WG turbo's zoals de T2/3 en KKK14/24? Of iemand anders wellicht?
Zit er trouwens nog verschil in hardware tussen JR en RA/SB? Denk aan brandstofpomp of verstuivers? En is er iets dat de moeite waard is om te wisselen?
|
ik heb geen ervaring met wg regeling op zon blok, nu ook nog niet met de vnt maar heb me er al wel erg in verdiept, en over 3 maanden gaat mijn project beginnen.
in een maand of 3 wil ik een motor helemaal opbouwen en inbouwen in mijn race auto, dus ben al aardig bezig met alle onderdelen etc.
ik heb wat ondersteuning van een diesel expert i.v.m de pomp en verstuivers etc.
|