View Single Post
  #10  
Old 26-03-2009, 19:27
Wolgast's Avatar
Wolgast Wolgast is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 593
Send a message via MSN to Wolgast
Default

Hoho... niets dan goeds over Franse auto's (hahahaha)
En zooooo degelijk is een Duitse auto nu ook weer niet (meer)

Ontopic:
10W40 olie is erin gegaan bij het verversen. De norm die VW zelf voorschrijft 5W30 idd vinden hun ook te dun. Maar heb op hun aanraden een flesje van Liqui Moly bij de olie ingegooid. Dit zou de kleppen moeten reinigen. En hun hebben er zelf goede ervaringen mee. En voor 8 € kan je geen armoe hebben dacht ik zo...

Luchtfilter heb ik ook even losgehad. En daar was eigenlijk niks bijzonders te zien....
Maar het blok heeft ''slechts' 212500 km achter de kiezen. Das voor een VW diesel niet veel en naar mijn mening net ingereden.... Maar ga morgen naar NL met de auto. Dat betekent dat de auto een kleine 5,5 uur Autobahn voor zich heeft... Als ie dan nog niet goed warm wordt weet ik ook niet meer..... Maar heb wel het idee (wens is de vader van de gedachte) dat het getik steeds minder wordt.....

Iig bedankt voor de meedenkende mensen hier op het forum!!!
__________________
2008-2010; Golf GTD Special '96
2010- ????; Berlingo HDi '02
Project: Golf I Cabrio '86
Reply With Quote