
26-03-2009, 07:11
|
 |
Forum Regular
|
|
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
|
Ik zal bij het begin beginnen.
De bora die ik heb, is ingevoerd in NL
Ik weet niet uit welk land de auto komt.
Maar ik had een zoemer in het Instrumentenpaneel wanner ik boven de 130 reed.(ik weet ook wel dat je in NL niet harder dan 120 mag)
Ik ben zelf lid van een club in NL.
En daar werkte iemand bij de VW dealer.
Dus ik vroeg aan hem of hij mijn kon helpen om de zoemer weg tekrijgen.
Hij heeft tegen mijn gezecht dat ik op een zaterdag maar even langs moesten komen.
Dus ik ging op een zaterdag naar hem toe. (in zijn vrije tijd heeft hij dit gedaan niet tijdens werk tijd, anders kreeg ik daar ook een rekening van)
Ik was om 10.00 uur bij hem, en de auto werd aan de kast gehangen.
Hij heeft toen de code van de Instrumentenpaneel veranderd.
En toen hij dat gedaan had, kwam er 2 storingen in mijn Instrumentenpaneel (toeren teller werkte niet meer en het olie lampje blijft knipperen)
Toen had hij tegen mijn gezegt ga maar even rijden of je die zoemer nog hoorde en als je terug komt haal ik wel de storing weg.
Dus ik ging een stukje rijden, en de zoemer was weg, maar ik ree wel met 2 storingen.
Dus ik terug naar hem voor die 2 storingen.
Wat heeft hij toen gedaan is de oude Instrumentenpaneel code terug gezet.
Maar de storingen gingen niet weg.
Ik ben daar tot 18.00 uur gebleven, maar de storingen zitter er nog steets in.
Die gozer heeft ook tegen mijn gezegt dat hij de dealer nummer niet in mijn auto wou hebben, omdat hij bezig was in zijn vrije tijd
Hij heeft echt van als gedaan, wat weet ik niet presies.
Maar mijn reservesleutels werken ook niet meer.
En de gozer weet nu van niks meer, hij wil ook niks meer doen.
Dus ik weet het niet meer.
Ik ben ook bij de dealer geweest, maar daar beginnen ze gewoon bij het begin.
En daar heb ik geen zin in, want het loon uur van de dealer is niet goedkoop.
Dus vraag ik het eerst even hier of iemand mijn kan helpen.
Mocht je meer willen weten vraag het maar
gr
|