23-03-2009, 09:20
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Jetta Fireandic
Normaal gezien is een 93er inderdaad altijd nieuwe (2e) type. Ik weet niet of het mogelijk is, maar kan het zijn dat deze Corrado in 1992 van de band gerold is. Toen bijvoorbeeld een jaar in de showroom gestaan, en in 1993 pas op kenteken is gekomen?
Of is dit onmogelijk.
|
Het kan zijn dat dit een 92er is die pas in 93 op de weg is gekomen. In de rode zit inderdaad een oud type dash icm nieuw type interieur met oude deurpanelen. Dit heeft de mijne ook. Dit is het tussenmodel.
Voor de rest ziet de wagen er netjes uit zo op de foto's, maar voor die prijs zou ik hem lekker laten staan
De knop voor de spiegelverstelling functioneerd vaker niet bij een corrado, is een bekend probleem. Oorzaak is oxidatie in de schakelaar, dus even uit elkaar halen en schoonmaken en dan doet die het vaak weer.
Rembekrachtiger en stuurbekrachtiging hebben ze allemaal. Voor een auto met stuurbekrachtiging stuurt een corrado vrij zwaar, was bij mijn G60 en mijn huidige 16V ook zo
Houd er rekening mee dat een originele VW midden en einddemper vrij prijzig zijn (ongeveer 600 euro dacht ik samen)
Corrado's zijn geweldige auto's, maar een goede originele is moeilijk te vinden...