22-03-2009, 15:17
|
 |
Volksforum Donateur
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
deze had ik nog even gemist...
leuk project zo, zeker omdat hij al zolang niet meer van het asvalt heeft kunnen genieten.
hele uitdaging zo, maar wel tof!
ik kan op de rdw site je kenteken nog niet terug vinden.
mag hij inmiddels weer op de weg dan??
groet frank
|
het kenteken is in 1991 geschoond, dat gebeurt automatisch als je auto langer als ik meen 5 jaar niet actief is, dus hij is in 1986 geschorst en daarna nooit meer buiten geweest. het originele kan ik relatief makkelijk terugkrijgen, alleen moet hij daarvoor wel geschouwd worden bij de rdw, kost 86 euro, en krijg ik gelijk de papieren en platen.
roest lijkt heel erg zo, maar valt relatief mee, het hele front gaat dr uit en daar komt een hagelnieuwe in ( ligt al klaar ) ik heb nagel harde andere deuren klaar staan, want deze zijn onderin ook weggerot. achterklep en motorkap hebben niks, en het chasisi heeft alleen links op de dorpel een gaatje van 4 vierkante centimeter en de schermrand linksachter heet een gat van 5 bij 10 cm. verder heb ik niks kunnen ontdekken aan de auto.
hij wordt eerst alleen klaar gemaakt voor de keuring zodat ik ermee naar boekel kan. Daarna wordt hij pas klaargemaakt voor een spuitbeurt.