Thread: H. Wassenaar
View Single Post
Old 19-03-2009, 11:42
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by ReBo
Wat een fantastisch topic dit . . . en Seabert waar het hier eigenlijk om begonnen is, reageert niet meer . . .

..............................................
..............
........
...
.

He Remco

Je zal wel denken wat een late reactie....en nu wel reageren terwijl er een topic geopend is hier op het volksforum.
Niet alleen over mij maar over het algemeen hoe het met discussies staat op het forum over bepaalde mensen.

Ik heb eerst een tijdje afgewacht en had niet gelijk de behoefte om terug te reageren,sorry! via pb wat je via vw forum stuurde....

Jij bent de enige die mij voor het eerst persoonlijk op de feiten heeft gedrukt aan de dingen waar jij misschien anders tegenover stond over bepaalde uitspraken.

Ben het gedeeltelijk wel met je eens en wat je zelf al aangaf misschien niet altijd slim van mijn kant geweest.

Maar absoluut niet doelbewust met een reden bezig geweest met het plaatsen van mijn reacties waardoor anderen negatief tegen over staan te kijken.

Ik ben zelf heel open en eerlijk en misschien wat te spontaan met mijn uitspraken of reacties!
Maar dat komt ook wel omdat ik soms superblij ben met de dingen die ik doe en uiteindelijk als resultaat geworden zijn,dat ik dat iets te veel aan buitenwereld laat zien....

Met jou uitspraak en reactie ben je echt eerlijk en persoonlijk naar mij toegericht en dat kan ik waarderen.
Jij benadrukt mij mischien op de feiten waar een ander zich aan kan ergeren en waar ik misschien aan moet denken en aan kan veranderen.

Ieder mag zijn mening hebben en dat van jou is eerlijk en daar heb ik wat aan,maar er zijn mensen die ook doelbewust alles beter weten over prive leven enz...en daar hun conclusies te snel uittrekken,terwijl ze helemaal niet weten hoe de situatie echt in elkaar zit.

Daar begon ik mij aan te ergeren en misschien een klein beetje zelf onbewust reacties gegeven waar een ander zich nog meer aan ging ergeren.

Maar ik blijf erbij dat het absoluut onbewust gedrag van mij is omdat de passie heel erg hoog ligt en ik ook absolute reden daarvoor heb wat niet iedereen weet.

Anders word het een te medisch forum zeggen sommigen,maar soms moest ik mij wel uiten hoe een klein gedeelte van mijn situatie echt in elkaar zat.
Omdat sommigen het gelijk beter weten en gelijk alweer conclussies trokken,terwijl niemand op forums een volledige achtergrond van mij of andere mensen weet,en daar te snel over oordelen.

Wat jezelf al aangaf zou ik best met jou aan de bar kunnen zitten en biertje drinken (nou lust ik geen bier...hhahahah.. )maar ik snap wat je bedoelt.

Nogmaals bedankt voor je reactie en bij deze laat ik alles eerst even bezinken zodat het vuur wat gedoofd is op forums.

We hebben toch allemaal dezelfde passie en sommige lastposten zullen er absoluut blijven op forums.
Maar ben blij om te zien dat absoluut het grootste gedeelte wel met elkaar eens is hoe de situatie soms de laatste tijd uit de hand loopt.

De een is minder fanatiek als de ander en ik zit ook op meerdere forums omdat je van elk topic/forum weer andere reacties kunt verwachten en eerder geholpen kan worden met problemen of dingen die je zoekt.

Ik heb sinds gister al wat meerdere pb gehad gelukkig....
En kom misschien over een tijd wel terug op forums met nieuwe korte/duidelijke project topics en ben benieuwd hoe het dan zal gaan,omdat natuurlijk het meerdere gedeelte van de mensen het wel waardeert.

Ik blijf cekur aanwezig op forums maar meer doelbewust met zoeken naar bepaalde dingen/vragen en reacties geven op topics...

Sommigen zien Rene en mij hier nu weggaan,terwijl ik weet dat er meerdere zich aan bepaalde dingen/personen ergeren.

De een zal misschien blij zijn dat ik of rene en andere personen weggaan en wij er iets over durfen zeggen,maar so what...!

Nu opent wel iedereen zijn menig gelukkig,waaruit blijkt dat er wel iets speelt hier op het Forum..

Misschien een wijze les en goed dat het een keer ter sprake komt hier op het forum zodat de situatie misschien wat duidelijker word waar meer mensen zich aan ergeren!!!
Reply With Quote