Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Overdrijven is ook een vak.
Wij hebben geen taakomschrijving, we zijn een stichting en doen dit voor de lol, natuurlijk proberen we overal als de kippen bij te zijn maar er is meer in het leven dan alleen Volksforum en dan hoef ik niet te gaan opnoemen wat. En om nu heel de dag politie te gaan spelen. Mensen kunnen soms ook zelf eens nadenken. Op VWF duurt het jaren voordat er topics opgeruimd worden etc etc. Dat maak ik zelf mee (ja ik zit er ok  ). Je hebt zelf niet eens een idee hoeveel werk er hier in gaat zitten en dan praat ik niet alleen over moderaten. We doen dit omdat we het leuk vinden en met liefde voor de merken. Dus ik vind dat gewoon een niet tactisch omschreven opmerking.
|
Daar overdrijf ik niet mee.
Erger me de laatste paar maand enorm aan de reacties van bepaalde personen hier.
En ben daar gezien dit topic niet de enige in....
Zie hier 2 hele goede kennissen van mij achtereenvolgens weggetreiterd worden.
Geeft toch te denken of niet?
Wat het moderaten aangaat,ben zelf al 5 jaar moderator op 3 forums,dus weet donders best hoeveel werk het inhoud.
Beetje verdiepen in een persoon voordat je deze probeert op zijn nummer te zetten
De opmerking is dus terdege tactisch omschreven.
Je zegt mensen kunnen zelf nadenken..
Tja,hebben we het over tactisch omschreven?
Beetje naief deze opmerking gezien dit topic of niet..
Blijkt dus dat dat niet kan.
Daarom zijn er dus moderators om de boel op de rails te houden en wangedrag te voorkomen.
Politie taak,heel goed omschreven.
Jullie zijn ervoor om de rust op een forum te bewaren en mensen die over de schreef gaan op de vingers te tikken.
Niet om iemand zijn taal of spel fouten weg te halen.
Weet donders goed dat jullie dit voor de lol doen..
Maar heb je nu nog lol dan???
Vind dit hele topic leerzaam voor jullie moderators.
Je kan wel heel wijs zeggen van overdreven allemaal.
Maar zoals je aan alle reakties ziet is er van overdrijven weing sprake.
Zeg je 1 ding,dit forum gaat naar de kloten zo.
Ontstaat binnenkort een enorme ruzie.
En daarmee overdrijf ik niet.
Ben zelf opperhofd van een vw club van een 60tal leden.
En bijna niemand van de leden wil zich hier vertonen vanwege het gesteukel,de kinderachtige opmerkingen en de enorme hoeveelheid kritiek.
Ook alle kennissen die ik spreek in vw land hebben weinig goeds over voor het volksforum.
Geeft je te denken of niet..
Misschien een idee om het aantal moderators uit te breiden als jullie het niet aan kunnen en zoveel verplichtingen hebben.
En zou zowiezo een aantal heren in Henks topic stevig op de vinger tikken voordat alles verder escaleert en het volksforum naar de knoppen gaat.
Alle respect voor jullie moderators en hun tijdgebrek.
Maar hoop dat je het me me eens bent dat het zo dus niet kan.