18-03-2009, 13:40
|
 |
Triple Action Donor - travel pussy
|
|
|
|
Jammer inderdaad dat zaken zo lopen. Ook ik zie de laatste tijd het niveau en sfeer van replys dalen, van de leden, en zelfs soms van moderators. Een grapje of kritische opmerking moet altijd kunnen vind ik, we zitten hier niet bij een praatclub voor suicidale bonsai kwekers maar houd het binnen de perken.
Als ik iets zie wat ik niet mooi vind dan reageer ik er gewoon niet op, wat voegt het toe om iets waar iemand werk en tijd in heeft gestopt af te kraken? Je gaat op een meeting toch ook niet bij een auto staan verkondigen wat er allemaal niet mooi aan is? Nee, je loopt dan door naar een potentiele best of show en probeert daar de speeksel productie onder controle te houden.(Als mensen commentaar vragen op een modificatie is dat uiteraard een ander verhaal maar een kritische noot kan ook respectvol gebracht worden.)
Mocht je nou echt betere ideeen hebben dan anderen op dit forum wees dan een vent en maak een statement op de beste wijze die er is: bouw een auto volgens jou iedeën en inspireer de mensen die het volgens jou nog niet zo goed begrepen hebben. Op die manier kunnen we allemaal blijven genieten 
|