View Single Post
  #19  
Old 17-03-2009, 17:48
Ronald's Avatar
Ronald Ronald is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 862
Default

Even weer uit het stof halen. Inmiddels 30.000km erop zitten. Veel snelweg kilometer en uiterst tevreden. Als je wil heerlijk rustig cruisen en als je gas geeft in elke versnelling vermogen voorhanden. In deze 30.000km niks geen problemen gehad. Alles werkt perfekt en een hoop ruimte.

Nu beginnen mij wel 2 dingen te irriteren die er eigenlijk al vanaf het begin zijn. Om het uiterste remvermogen uit de auto te krijgen moet ik 2x de rem intrappen. Eerst licht en daarna remt hij heel fel. Niet dat ik dit vaak gebruik, maar heb een keer een "noodstop" moeten maken en dan heb ik geen tijd om 2x te trappen... Wat zou dit kunnen zijn. Is eigenlijk al vanaf het begin.

2e puntje is het bokken van de motor. Ook al vanaf het begin. Bv. als de motor koud is en dan optrekken in zijn 1 dat hij een beetje bokt. Nu voel ik het soms ook gewoon bij constante snelheden. Bv. als ik 60 rijdt en dan heel licht vool je dat ie bokt. Denk dat mijn vriendin het niet eens opvalt, maar het is in ieder geval reuze irritant.

Zal van de week nog weer eens een fototje maken. Afgelopen zaterdag de hele dag bezig geweest met poetsen... Kots van zo'n kleintje achterin is niet bevoordelijk...

Gr,
Ronald
Reply With Quote