Ik heb eerst de bovenste moer van de schokbreker en de centrale moer van de aandrijfas losgehaald.
Toen de auto omhoog gezet en de remklauwhouders losgemaakt (dus niet de remklauwen zelf los gehaald) de remslang zit met een clip aan de poot vast die je aan de achterkant met een tangetje kunt inkijpen om los te halen, vervolgens de stuurkogels losgehaald.
Je kunt beter eerst de stuurkogels los halen want dan kun je de poot makkelijker draaien bedacht ik me achteraf
Daarna de twee moeren van de fuseekogel losgehaald. In de fuseekogel bevestiging zitten sleufgaten dus let op met terugzetten. Als je dit wilt laten zitten kun je ook de bout onderaan het fusee loshalen maar ik had geen zin om de fuseekogel uit het fusee te wurmen. Bovendien wil ik hem van de zomer ook eens laten uitlijnen.
De rest wijst van zelf denk ik. Alleen dat dekseltje op de schokbreker zat erg vast. En vergeet niet om voor je de schokdemper in het demperhuis doet een beetje olie in het huis te laten lopen. Zo voorkom je dat de schokbreker gaat liggen klapperen.
Ik heb trouwens veerschotels gebruikt van een wat nieuwer model Audi 80. Zijn qua model gelijk alleen dan een cm platter. Veren en schokdempers van een Weitecset wat ik toen het nog leverbaar was heb besteld voor mijn vorige Santana. Alleen was het me altijd al opgevallen dat deze set blauwe veren heeft en vandaag zag ik dat er ook AP op de veren staat. Maar het rijd goed in iedergeval.