View Single Post
Old 12-03-2009, 09:06
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Quote:
Originally Posted by Stijn
Je kunt ook altijd mijn VAGCOM lenen Christ, om ter plekke de eventueel aan te kopen auto even uit te lezen.

Is inmiddels ook al in Erp te vinden, maar toch bedankt!

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Ik ga met Ruben mee, vermijd de 1.8 20v, geen fijne motor en storingsgevoelig. Ik zou je zelf de 2.0 of de 1.8T aanraden en dan vooral de laatste. Van de 2.0 zijn de prestaties ook niet echt om over naar huis te schrijven terwijl je wel het verbruik van een 2.0 krijgt. De krakende draagarmen zijn inderdaad een probleem, hoewel daar wel een terugroepactie voor heeft gelopen. Stel dat het nog zo is, dan kun je het vervangen wel zelf doen.

Heb al wel hier en daar gelezen, dat de 2.0 een olieverbruiker zou zijn? 1.8T lijkt me ook wel een mooie motor, maar qua kilometerstanden, hoe lang houden deze het vol? Mij lijkt het (maar heb geen ervaring met turbomotoren) dat een 1.8T "fragieler" is dan een 2.0
Zit een beetje naar bouwjaar 2000 / 2001 te kijken, dat os voor mij prijstechnisch het meest interessant, maar dan heb je het over auto's van 8 / 9 jaar oud, met bijbehorende kilometerstanden...