Nog maar een ergenis dan
Afgelopen week een setje staal klaargemaakt voor iemand...........niet nader te noemen hier.
So far so good. Had, volgens hem zelf een Golf rally

en daar moesten een paar 16inch steelies onder. Hij gaf mij de maten door en op mijn opmerking dat dat wel erg breed was ........ik wil dat dus klaar
Dus 2 x 9 inch breed voor en 2 x 10 inch achter met bandenmaat 205-40-16 en achter 215-40-16. Paste mooi en stond ook mooi op de velgen.
Maar gisteravond telefoon; velgen waren krom en hij wilde ze inleveren, ik was vandaag nog vrij dus kom maar langs kan ik even kijken.
Is hij net geweest en wat denk je..................het is geen rally maar een 1.3 met een spoilerset van t-style of zoiets
Die dus bestaat uit bumpers

en een setje skirts waar je

even een moment stil van bent, en uiteraard de taartschep achterop
Toen ik de velgen zag

staken die dus aan alle kanten uit.........en de banden waren ingevreten omdat meneer de veren had afgezaagd voor de verlaging

en hij dus al een aantal km's op de randen had gereden
Toen hij dus zag dat ik een beetje begon te lachen wees hij op de ralley (ja rall E y) sticker en zei dat echt wel een rally golf had en dat deze maat eronder paste..................volgens een kennis.
Wat moet je hier nu mee..................heb me omgedraaid en ben in huis gelopen...............