View Single Post
  #29  
Old 22-08-2004, 17:24
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

16V op het oliefilterhuis 2 druksensoren een zwarte en een witte met een blauwe en een gele draad (welke hoge druk en welke lage druk is weet ik niet maar staat op de sensor zelf).
8V op het oliefilterhuis een druksensor (hoge lijkt me logisch) en een temperatuursensor en op de cilinderkop nog een druksensor.

Er is heel vaak gezeik met dat oliedruklampje, ik heb bij mijn golf ook alles vervangen: 2 sensoren complete motorkabelboom complete dashboardkabelboom en uiteindelijk 3 klokkenunits en nu is het over. De enige permanente oplossing is hjet lampje en de zoemer eruit slopen en een afleesbare oliedrukmeter in de auto monteren.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote