View Single Post
  #13  
Old 24-02-2009, 23:43
loco-vr6's Avatar
loco-vr6 loco-vr6 is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 994
Default

Quote:
Originally Posted by Stijn
Eh nee, het staat/stond hier

Ik heb/had een PG blok staan met TD uitlaatspruitstuk en T3 turbo erop, gekoppeld aan een TD inlaat met een enkele dubbele Weber ervoor.

Heeft echter nooit gelopen en is nooit ingebouwd geweest, en is alweer half in onderdelen gegaan voor andere projecten.

Moet het toch nog eens afwerken en daadwerkelijk inbouwen.


Een TD spruitstuk van een 1.6 of 1.9? of zit hier geen verschil in? op welke past een t3?
een T3 is volgens jou de beste keuze voor een PG?
Ik heb wel al t 1 en ander gelezen over het vervangen van de lagers van de turbo voor carbon seal versie:
http://www.smbaker.com/rail/monsterturbovw.html
zijn die er voor een t3?
wat voor weber had je ervoor hangen? ( diameter, venturi, sproeiers etc )
een SU zou volgens diverse bronnen beter werken omdat die niet in 1 keer zoals een weber open gaan, dus minder/geen lag zodra je het gas intrapt.
__________________
Zwijgen is goud.
Vertel mij wat.
Reply With Quote