View Single Post
Old 23-02-2009, 17:28
Smelvin's Avatar
Smelvin Smelvin is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Smelvin

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Als ie in deze look plat op z'n bek gaat heb je echt een heel toffe Golf!

Plat op zijn bek gaat ie in de toekomst zeker, moet alleen ff een garagebox vinden in de buurt want ik kom nu nog maar amper de helling van de garage naar -1 in en uit bij mij thuis.

Quote:
Originally Posted by toth75
wordt langzaam een nette auto, veel plezier ermee!

Ja dank je wel

Quote:
Originally Posted by gti_power
Je bent goed bezig zo,ik heb precies de zelfde ook in die kleur en ben er nu een 1.8 16v in aan het leggen

Ohhh kan je die er bij mij ook inleggen hehe

Quote:
Originally Posted by Tjaap
heb wel 10x gedacht van "oh jezus nee" en vervolgens ging het er ook allemaal weer vanaf. Begint een erg leuke auto te worden zo. en die clipper kit in zwart stoort helemaal niet eigenlijk.

Ja dat had ik dus ook, zat het erop dacht ik van wahhhh wat een smakzooi , maar in gedachten zien veel dingen er anders uit dan in werkelijkheid hoor haha.

Quote:
Originally Posted by Domi
Leuk ding.
En waar zijn de G60 wielen nu dan ??

Thanks, en de G60 wielen liggen nu weer in de kelder.

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Precies, dacht ik ook.
Die luchthapper was helemaal geen porum, en die Sebrings stonden ook niet super. Die clipper kit in 'n andere kleur vond ik aanvankelijk ook helemaal niks.

Toen ging die happer er af, en door de verlaging zag dat clipper-plastic in zwart opeens super uit... beter dan wanneer het in kleur was geweest denk ik zelfs.

Die velgjes maken het uiteindelijk helemaal af. Zeker als ie dalijk nog wat verder zakt.

Ja de velgjes zijn nu ook mijn trots met dank aan MORREN van VW-forum.

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Nu alleen nog weer gele platen

En verder nog een goed bedoelde tip;

Ik zag op je voorschermen wel wat roest zitten, wat nu precies achter de skirts valt. Heb je daar al wat aan gedaan? Zo niet, dan kun je nu beter de boel kaalmaken en behandelen, dan is het iig beschermd. Uiteindelijk zie je niets van die plek vanwege de skirts!

De blauwe platen blijven daar ben ik verliefd op en over de roest ja klopt je hebt helemaal gelijk, ik heb het op mijn lijstje staan en ga binnenkort zeker de roestplekken aanpakken, heb namelijk 3 plekjes waar roest zit en dat ga ik binnenkort aanpakken als ik de auto ga rollen in een matte kleur.

Opbouwende kritiek zoals ik dat noem en goedbedoelde tips zijn altijd welkom, Bedankt