View Single Post
  #12  
Old 20-02-2009, 11:28
Psquare Psquare is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 142
Default

Ik zou voor de rotrex gaan. degelijk, compact en leverd goede druk zonder teveel herrie. Deze heeft echter wel een eigen smeerings systeem met koeler uitteraard dus het is de vraag of je deze kwijt kan.

eaton werkt goed maar maakt naar mijn idee veel te veel herrie. Het is dan ook niet aan te raden de sportfilter vlak voor de compressor te plaatsen. tenzij je van metaal knarsend geluid houd!

Als je voor de glader gaat zou ik voor de g40 model gaan aangezien deze slijtvaster zijn als de g60 modellen. maar ik neem aan dat dit algemeen bekend is.

turbo is altijd een optie, maar het is bijna niet mogenlijk een turbo te vinden en aftestellen zodat hij verspreid koppel leverd over 3000 t/m 7000 toeren

Ik denk toch dat de mijn voorkeur zou uitgaan naar de rotrex
Reply With Quote