Zo ik heb weer wat vrije tijd kunnen vinden en dus met de Golf verder :
Hij is inmiddels matzwart, ik weet het niet erg orgineel en waarschijnlijk ook niet de mooiste matte kleur maar wel extreem makkelijk te verwerken en zeer snel droog.
Met de bruine lak erop zat hij toen ik een paar dagen later in de hal kwam helemaal vol met stof en zakkers, heb ik nu totaal geen last van

.
Met de 13ers kon ik niet rijden hier in de buurt dus die heb ik geruild tegen een setje G60 staal met 165-50 Bridgestone's.
Wat betreft de wielen kunnen er 2 dingen gebeuren, OF ik spuit ze wit of rood (!) en druk er chromen kever doppen op, OF ze gaan weer weg en er komt wat breders in 14 of 15"...
Inmiddels zit ook het velours US GL interieur erin en is er wat muziekspul aangesloten.
Verder nog wat kleine dingetjes gedaan zoals het tankklepje geblokt, en wat hoognodig onderhoud aan de auto.
Ik verwacht de komende tijd nog wel wat spullen van de postbode zoals een chromen spiegel, US achterlichten en een setje andere koplampen.
Als dit spul allemaal binnen is en gemonteerd zal ik eens wat betere foto's maken.