View Single Post
  #47  
Old 04-02-2009, 12:38
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by Polonaise
De kop heb ik er zelf opgezet en ben erg secuur voor wat betreft montage, ik heb ook al weer begrepen van anderen die 1.5 of welk opgeboorde Polo blok gebouwd hebben dat het beter is om de orginele G40 Goetze koppakking te gebruiken, deze heeft een boring tot en met 77mm die ik gebruik heb is 76,5 en heeft bij andere ook al voor soort gelijke problemen gezorgd. Alleen zuur dat de koppakking aan mij verkocht is voor dit onderblok/kop.....

Reserve onderblok ligt al klaar om naar het revisie bedrijf te gaan, ben alleen nog aan het wachten wat dit gaat kosten, boren, kanalen voor de oliesproeiers boren, onderblok aanpassen voor 1W krukkenas, nieuwe zuigerveren, lagerschalen, etc.

Voor de kop moet ik nog kijken, de centjes om weer naar Sorg te gaan zijn op dus als jij toevallig nog mensen kent die een kopje goed kunnen bewerken dan hoor ik het graag


ik zag dat het te koop stond!! geen zin meer in?
ik had nog wel een erg interesant adresje voor je in verband met kopbewerking, boren honen en vlakken... tunigsbedrijf zonder btw(avond uurtjes)

mijn vraag aan jouw is.. wat kost het bij jouw in de buurt om die oliesproeiers te monteren? bedoel met monteren meer de gaten boren voor de sproeiers, aangezien ik eerst nog een deel van m,n zuigers af moet halen!!

ik kan alleen ma zeggen, opnieuwd opbouwen
Reply With Quote