Thread: Spee = EXIT
View Single Post
Old 02-02-2009, 19:23
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Gezeur met je StuFi? Ach gut... Ik heb nooit ene cent StuFi gehad van de overheid, ik ben dus een self-made-man. En omdat ik het nu goed doe (en daar heb ik verdomd hard voor gewerkt en mag dus 20 jaar schuld afbetalen - rente niet aftrekbaar!!) mag ik de overheid extra spekken.

Maarja, we verraken in persoonlijke gevallen, dat is een eindeloze discussie. Wat ik met mijn vorige opmerking op doelde, Broodtrommelt, is een kleine peiling of jij wel contact had gehad met 'mijn' kant van de lijn - aangezien je zo'n sterke meningen hebt over mensen die zogenaamd geen contact hebben met de door jou omarmde kant.

We zijn uiteindelijk allemaal zoogdieren. Toevallig zijn we wat verder ontwikkeld geraakt dan de gemiddelde oerang-oetang (uitzonderingen daargelaten), maar uiteindelijk komt het leven neer op overleven, is een natuurlijk gegeven. Gelukkig hebben we dus een sociaal gevoel en systeem ontwikkeld, maar dat de neanderthaler die het hardste kan rennen de mooiste biefstuk heeft, heb ik nog altijd geen moeite mee. Dat de grothangende neanderthaler ook wat moet eten is geen enkel probleem, maar als hij de biefstuk van de hardlopende neanderthaler probeert weg te harken komt er minimaal wat gesputter van...dat soort discussies (dit soort discussies) houden de boel nou eenmaal in balans. (en mijn persoonlijke mening is dat de balans een beetje doorhangt in NL).
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote