Thread: Spee = EXIT
View Single Post
Old 01-02-2009, 11:48
Tiki Madness's Avatar
Tiki Madness Tiki Madness is offline
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
maar er zijn ook mensen die zijn, afgekeurd, door gebeurtenissen tijdelijk niet kunnen werken enzovoort... en dan heb je ook nog de mensen die vrijwilligers werk doen! en reken maar dat die mensen belangrijk zijn in onze samenleving.

Ik heb niets tegen mensen die echt niet kunnen en al zeker niet tegen vrijwilligers.
Maar weet jij hoe groot de groep van mensen is die afgekeurd zijn en ook echt niets kunnen als je ze hoort maar wel heel de week lopen te beunen.Ik weet waar ik over praat want ik heb zo'n lul in mijn kenissenkring.

Als het aan mij lag ging de hele sociale dienst op de schop en werden al die geitewollen sokken buiten gegooid want als je maar zielig genoeg bent of problemen hebt met de nederlandse taal en ook nog eens donker getint bent dan wordt je gewoon afgekeurd of krijg je een uitkering.
Zeg niet dat het niet zo is ik heb het afgelopen half jaar meerdere keren bij het UWV binnen gezeten en zo werkt het gewoon hier in nederland.

Het is natuurlijk wel makkelijk als je andermans geld kunt uitdelen.

Michael